onsdag 27 januari 2010

Bröllops mässa Nacka strand



På fredag bär det iväg. Då packar jag och Jane byggmobilen full av klänningar, hyllor, smycken, skor och diverse annat som kan vara bra att ha, en tanborste kanske. Då ska det bli spännande att se hur vi får plats i verklighetens monter.

Jag hade en idé där jag ville få fram lite norrlandstema med en omgång granar i vår monter. Chefén tyckte jag var lite vrickad och undrade hur vi skulle få plats. Hon tyckte nog att det var lite försent för julgransförsäljning. Jag får nog ta att ge henne rätt där. Det blir nog trångt ändå. Men norrländskt och skogigt skulle det ha blivit.

En stor tävling i montern blir det i alla fall. Fina priser med bröllopsklänning från Mori Lee som första pris.

Hoppas vi ses i Stockholm. PS. Smycket på bilden kommer från Lavish Design.

Kerstin och Jane i packhysteri

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar